Prowadzenie aktualności na stronie lub bloga firmowego

Coraz więcej właścicieli firmowych stron internetowych myśli o prowadzeniu na nich aktualności. Są to osoby tak z większych firm, jak i te mające działalność jednoosobową.
Dostrzegają w tym dużą wartość, ponieważ łatwo można przekazać wiele informacji swoim klientom, tym obecnym, jak również potencjalnym.

Jednakże często wiąże się to z całkiem sporym wyzwaniem. Chodzi o czas. Każda z osób ma w firmie swoje obowiązki, a bywa że jest ich tak dużo, że ledwo ze wszystkim można nadążyć. Wtedy rozmyślanie o dodatkowym zajęciu związanym z uprawianiem pisarstwa znika tak szybko, jak się pojawiło.

Jeśli jesteś w takiej sytuacji śmiało skontaktuj się z nami. W większości przypadków możemy pomóc poprzez przygotowanie treści na bazie wskazanych przez Ciebie tematów lub zredagowanie wstępnych tekstów oraz dobór ilustracji.

Atuty prowadzenia aktualności lub bloga na firmowej stronie internetowej są całkiem duże:

  1. Poprawiamy pozycje w wynikach szukania Google.
  2. Oddziałujemy psychologicznie na klienta, który odwiedza naszą witrynę. Pokazujemy mu: znamy się na tym co robimy, zależy nam, staramy się, dzielimy się wiedzą i doświadczeniem.
  3. Możemy przekazać klientom więcej informacji. A mamy na to szansę, dopiero gdy nasza strona będzie odwiedzalna. I tu trzeba mocnej podkreślić fakt poprawy pozycji w Google.

Tak więc zyskujemy podwójnie, mówiąc obrazowo: rośniemy w oczach klientów, a treść naszej strony jest dobrym pożywieniem dla Google.

Jeśli myślisz o prowadzeniu aktualności na firmowej stronie, a borykasz się z czasem, śmiało zadzwoń, a część twoich obowiązków weźmiemy na siebie :-)