Prowadzenie aktualności na stronie internetowej lub bloga firmowego

Coraz więcej właścicieli firmowych stron internetowych myśli o prowadzeniu na nich aktualności, tak zwanego bloga firmowego. Potencjał dostrzegają osoby z większych firm, jak i te mające działalność jednoosobową.

Dostrzegają w tym dużą wartość, ponieważ można bardzo łatwo przekazać wiele informacji swoim swoim klientom. Tym obecnym klientom, jak również potencjalnym.

Informacje, którymi można się podzielić na swojej stronie www są różne. To mogą być krótkie notki co nowego pojawiło się w Twojej ofercie, jakie nowe kwalifikacje zdobyłeś Ty lub personel, zapowiedzi wydarzeń lub poszerzenia oferty, ciekawostki z branży, porady z dziedziny, którą się zajmujesz.

Poza tym materiały te mogą być okraszone odpowiednimi ilustracjami – zdjęcia firmowe, produktowe, infografiki, kolaże etc.

Atuty prowadzenia aktualności lub bloga na firmowej stronie internetowej

  1. Poprawiamy pozycje w wynikach szukania Google.
  2. Oddziałujemy psychologicznie na klienta, który odwiedza naszą witrynę. Pokazujemy mu: znamy się na tym co robimy, zależy nam, staramy się, dzielimy się wiedzą i doświadczeniem.
  3. Możemy przekazać klientom więcej informacji. A mamy na to szansę, dopiero gdy nasza strona będzie odwiedzalna. I tu trzeba mocnej podkreślić fakt poprawy pozycji w Google poprzez nakarmienie wyszukiwarki.

Tak więc zyskujemy podwójnie, mówiąc obrazowo: rośniemy w oczach klientów, a treści na naszej stronie internetowej stanowią dobry pokarm dla Google.

Jednakże temat prowadzenia firmowych aktualności często, jeśli nie najczęściej, wiąże się z całkiem sporym wyzwaniem, chodzi o czas. Każda z osób ma swoje obowiązki w pracy, a bywa że jest ich tak dużo, że ledwo ze wszystkim można nadążyć. Wtedy rozmyślanie o dodatkowym zajęciu związanym z uprawianiem pisarstwa i tworzeniem lub choćby szukaniem dostępnych ilustracji w płatnych galeriach, znika tak szybko, jak się pojawiło.

Jeśli jesteś w takiej sytuacji śmiało skontaktuj się ze mną. W większości przypadków mogę pomóc przygotowując treści na bazie wskazanych przez Ciebie tematów lub zredagowanie wstępnych tekstów oraz dobór ilustracji, a nawet i wykonanie zdjęć.

Jeśli myślisz o prowadzeniu aktualności na firmowej stronie, a borykasz się z czasem, śmiało dzwoń. Porozmawiamy w jaki sposób mogę Tobie pomóc 🙂