Po godzinach, czyli nie tylko o tworzeniu stron

Zapraszam do posmakowania innej formy gier na komputerze – do zatopienia się w świat dźwięku. Gra audio to taka forma zabawy, gdzie zamiast wpatrywania się w ekran słuchasz i budujesz scenę w wyobraźni.

Temat dotyczy poprawy sklepu internetowego, jak więc możesz się domyślać chodzi o zwiększenie sprzedaży. Pytanie, które się za tym czai to – czy tylko reklama jest ważna? A może są czynniki w samej budowie sklepu internetowego, które hamują sprzedaż lub odstraszają klientów?

Przy biurku siedzę już całkiem długo, w tym roku bliżej mi będzie do pięćdziesiątki niż czterdziestki, a że jestem ciekawskie jajo, więc coś tam już zdążyłem przetestować w tym temacie. Może komuś się przyda, choćby aby przekonać się jakie są możliwości w tym temacie.

Można by to ująć tak: czego nie warto umieszczać na stronie internetowej lub: co warto przenieść w inne miejsce strony internetowej.

Znaczek promocji w WooCommerce pojawia się w widoku archiwum (listy produktów) oraz na stronie produktu, gdy wprowadzona zostanie cena promocyjna.

Czasami właściciele sklepów mają specjalne produkty dla wybranych klientów, których adres udostępniają wyłącznie mailem w newsletterach. Czyli chcą ukryć ten produkt w sklepie.

Tagi to prócz kategorii druga taksonomia, która w WooCommerce służy do szufladkowania produktów. Jeśli z czegoś nie korzystamy i nie zamierzamy korzystać śmiało można to ukryć, aby mniej elementów odciągało naszą uwagę.

Czasami podczas edycji treści zaobserwować można dziwne ustawianie wierszy – niektóre słowa jakby na siłę są przenoszone do kolejnych wierszy. Winne za to są niełamliwe spacje. A skąd się one biorą skubańce wstrętne?

Raz na jakiś czas trafia do mnie klient, który prócz nowej strony zadaje pytanie: jak odzyskać moją domenę?

Na wstępie małe wyjaśnienie co to są emoji. Nie każdy to wie, a emoji to nie to samo co emotikony.
Świetny post. Na temat i w punkt. Oczywiście już kilka z podpunktów wdrożyłem u siebie na sklepie aczkolwiek mam dylemat…