Ukrywanie produktu WooCommerce

21 grudnia 2018 | Po godzinach - Wszystkie wpisy, WordPress | 0 komentarzy

Bywają takie produkty, które z jakiegoś powodu nie chcemy wyświetlać w widoku kategorii. A może nawet nie chcemy aby były wyszukiwane?
Czasami właściciele sklepów mają specjalne produkty dla wybranych klientów, których adres udostępniają mailem w newsletterach.

blank

WooCommerce z marszu umożliwia ukrywanie produktu. Mamy kilka możliwości:

  • Sklep i wyniki wyszukiwania,
    produkt jest widoczny wszędzie.
  • Tylko sklep,
    produkt jest widoczny tylko w kategorii.
  • Tylko wyniki wyszukiwania,
    produkt jest dostępny tylko z poziomu wyszukiwarki.
  • Ukryty,
    aby zobaczyć produkt należy znać jego adres.

A gdzie znaleźć te opcje?

Prawy blok „Opublikuj”.
W dolnej jego części znajduje się „Widoczność w katalogu”.
Klikamy w „edytuj”, wybieramy co potrzeba i zapisujemy (klawisz OK, a potem aktualizacja produktu).

Do tego wpisu przydałaby się kolejna kaczka udająca strusia lub kreta, przecież chodzi o ukrywanie! Ale nie będę taki monotonny, choć temat ptaków jeszcze pociągnę. Tym razem wyjąca mewa, którą kiedyś spotkałem. A jakby ktoś pytał czemu mewa wyła, no co, może tak ze szczęścia sobie wyła do morza? Ja tam nie wiem, nie słyszałem dokładnie, bo morze zagłuszyło jej wycie 😉

Autor tekstu:

Autor tekstu:

Tomasz Bartosiewicz - Ojciec dyrektor

Ojciec bo pełni funkcję taty dla dwójki cudownych dusz, a dyrektor, bo jest szefem w ITB Vega 😉
Co mnie kręci: świat technologii oraz jak można go użytecznie wykorzystywać, maratony w basenie, wędrówki po starych górach, robienie zdjęć.
Mieszkam i pracuję w Bydgoszczy, ale wykonuję sporo prac zdalnych. Jeśli szukasz kogoś do stworzenia strony internetowej lub do jej aktualizacji, zadzwoń, z przyjemnością porozmawiam o Twoich potrzebach
507 96 11 46

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Po godzinach

Wyszukiwarka Bing + AI = Coś niespotykanego!

Wyszukiwarka Bing + AI = Coś niespotykanego!

Jest taki tort, który zwie się wyszukiwarki internetowe. Microsoft chciał chapnąć z niego większy kawałek. Zapewne firma widziała okazję na zmniejszenie dominacji Google. Na początku roku, bo to jakoś w lutym było, Microsoft ogłosił uruchomienie ChatGPT w swojej wyszukiwarce Bing. Oczywiście wszystko dostępne tylko we własnej przeglądarce Edge. Upłynęło kilka miesięcy, można ocenić skutki – co wyszło z tego połączenia?

Google potwierdza – Jakość treści ma kluczowe znaczenie w SEO

Google potwierdza – Jakość treści ma kluczowe znaczenie w SEO

Jak wynika z niedawnej dyskusji pomiędzy Johnem Muellerem i Garym Illyesem z zespołu Google Search Relations, jakość to krytyczny czynnik wpływający na niemal każdy aspekt wyszukiwania. Podczas niedawnego podcastu „Search Off the Record” oboje zagłębili się w rolę jakości we wszystkim, od indeksowania po ranking stron internetowych w wynikach szukania.

ChatGPT chory na demencję starczą?

ChatGPT chory na demencję starczą?

Z różnych stron świata użytkownicy ChatGPT donoszą o coraz gorszej jakości generowanych przez sztuczną inteligencję odpowiedzi. Wygląda to dosłownie tak, jakby AI po prostu głupiało. To jakby człowiek w pierwszym stadium otępienia starczego. Każdy, kto ma dość częstą sposobność do korzystania z ChatGPT mógł zauważyć tą słabnącą jakość odpowiedzi.

WordPress & AI

WordPress & AI

Sztuczna inteligencja wchodzi wszędzie gdzie się da. Wręcz pcha się, choć w sumie lepsze określenie to, że jest popychana, bo to ludzie ją wpychają. Powstały już generatory stron oparte o AI, gdzie określasz swój biznes, a automatyczny kreator w bardzo krótkim czasie przygotuje całą stronę. WordPress, jako najpopularniejszy na naszej planecie system CMS także ma dodatki AI.